DOPRAVA A PLATBA
Zásilkovna - doručení na adresu
Objednávky uskutečněné Po-Pá do 11:00 jsou vybavené a expedované v ten samý den. Objednávka Vám může být doručena různými službami (DPD, GLS, CZ pošta, SK pošta atd.) podle vytíženosti. Zásilku očekávejte do 2 dní
Poštovné a balné:
Platba předem nebo přes platební terminál ComGate.
- 109,- Kč / 4,58 €
Dobírka +49 Kč / 1,58 €
Zásilkovna
Objednávky uskutečněné Po-Pá do 11:00 jsou vybavené a expedované v ten samý den. Zásilku očekávejte následující den.
Poštovné a balné:
Platba předem nebo přes platební terminál ComGate.
- 59 Kč / 3,04 €
Dobírka +49 Kč / 1,88 €
INFORMACE
Bazarové hry
Všechny bazarové hry se nachází v původním stavu, pokud není uvedeno jinak (sloupec obal). Nezaručujeme však, že vždy obsahují booklet (brožura s manuálem k použití či informacemi o hře) a může se jednat o Platinum verze (pouze jiný obal - redistribuce hry delší dobu po vydání). V případě jakéhokoli problémů nás neváhejte kontaktovat.
Postup vrácení zboží
Při jakémkoli problému se zásilkou = (vrácení, reklamace, záměna zboží, špatné zboží), nás nejprve kontaktujte a my Vám následně odešleme reklamační asistent a vše Vám bezplatně vyměníme/refundujeme. Při odeslání na sídlo naší společnosti (Playhome s.r.o., Národních hrdinů 12/1, 69002 Břeclav) Vám negarantujeme vyzvednutí, ve většině případů se Vám zboží vrátí nazpět. Na této adrese se nenacházíme.
Zrušení objednávky
Rozmyslet se může každý a zde Vás informujeme jak postupovat při různých situacích.
1. Dokud není objednávka vyřízena a expedována, stačí nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky, kde nám sdělíte číslo objednávky.
2. Jestliže objednávku nestihnete zrušit a rozmyslíte se těsně po expedicí nebo před doručením, kontaktujte nás a zásilku nepřebírejte!
Pokud ji bez udání důvodů nepřevezmete, bude po vás požadováno uhradit 150,- Kč (6 €) na náš účet pod VS Vaší objednávky. Výzvu k úhradě odesíláme e-mailem.
3. Pokud zásilku převezmete a hru zachováte v původním stavu (při poškození reklamujte u dopravce), kontaktujte nás emailem a my vás informujeme o postupu vrácení zboží zpět k nám.
Záruka
Záruka trvá ode dne přijetí objednávky na nové zboží 24 měsíců a na použité zboží 6 měsíců. Záruka se nevztahuje na nešetrné zacházení dopravce. V tomhle případě je nutná reklamace u něj.
Reklamace
Kupující je povinen vrátit zboží v kompletním stavu. (Netýká se obalu.) K reklamaci přiložte fakturu a písemné oznámení o zjištěných chybách a také požadavek na kompenzaci.
S reklamací nás prosím kontaktujte na náš email. Bude vám zaslán Reklamační asistent s postupem, jak nám bezplatně vrátit reklamované zboží. Vyřízení reklamace zaslané jiným způsobem nemůžeme garantovat.